onsdag 11 mars 2009

No itch.

Det har inte kliat i fingrarna på ett tag, till min besvikelse. Och det har inte börjat än, heller.
Kanske kommer det tillbaka när våren smyger sig in i vardagen, och sätter känslorna i storm.

För att sammanfatta senaste tiden;
Italien var härlig ledig tid, med fantastiska skidor och pizza och god polenta med ost och tomat.
Det går bra för biografen, det är kul och slitsamt på samma gång. En massa (extra)jobb som belönas i slutet av månaden.
Ett hem som negligerats, är på god väg att bli fint igen.
Har hittat människor med samma stora reklamintresse som mitt på Berghs, passar på att sätta min fot där så ofta jag kan, och snor med mig en Resumé eller Dagens Media så ofta jag kan.
Har besökt miss Skara i Upplands Väsby, snart är hon tillbaka i stan permanent! Can't wait.
Det har varit en intensiv period, som också innehållit en halsfluss. Men så länge jag hittar stunder att koppla av, så kommer det att gå bra.

Inga kommentarer: